IW MASTERS -cadillac ,mezi turnaji na iw
2007

*turnaj o nejlepší dvojici(tým) iw
*souboj louka vs les

Prvního ročníku IW MASTERS 2007 se z účastní 20 týmů (40 hráčů).

Týmy budou v první fázi turnaje rozděleny do šesti skupin, po čtyřech týmech. Ve skupině se utká každý s každým dvakrát, stejně jako v původní verzi ,jednou doma a jednou venku (6 zápasů odehraje každý tým, herní čas cca 3 měsíce). Ze skupiny podle původních kriterií (body, skóre, vzájemné zápasy atd.) postoupí dva týmy s největším počtem bodů (tj. postoupí 12 týmů) do druhé fáze turnaje. Pro ostatní týmy IW Masters 2007 končí.

V druhé fázi turnaje, se 12 týmu rozdělí do dvou šestičlenných skupin, vyloučíme, aby na sebe narazily shodné týmy s fáze 1. Opět se utká stejným způsobem každý s každým dvakrát (doma/venku, 10 zápasů, herní čas cca 5 měsíců). Ze skupiny postupují dva týmy s největším počtem bodů (tj. postoupí celkem čtyři týmy). Pro ostatní týmy končí IW Masters 2007.

Fáze tři (závěrečná), bude probíhat formou „pavouka“. První tým skupiny A se utká s druhým týmem skupiny B a první tým skupiny B se utká s druhým týmem skupiny A. Proběhnou dva zápasy, opět jeden „doma“ a jeden „venku“. „Doma“bude první zápas začínat vždy lepší tým, tj. vítěz skupiny. Pokud nebude rozhodnuto po dvojzápase (stejný počet výher, stejné skóre), následuje třetí zápas na půdě vítěze skupiny(max. 3 zápasy, herní čas cca 1,5 měsíce).

Pak nás čeká už jen vrchol turnaje a to souboj o třetí místo (mezi poraženými týmy) a finálový zápas.

Zápas o třetí místo proběhne na jeden vítězní zápas a na mapě k tomu určené organizátory turnaje (mapa bude vylosovaná s map použitých v turnaji ).

Finále se uskuteční na dva vítězné zápasy, opět styl jednou „doma“, jednou „venku“. Pořadí určí los. Pokud nebude rozhodnuto po dvojzápase (stejný počet výher, stejné skóre), následuje třetí zápas na mapě k tomu určené organizátory turnaje (mapa bude vylosovaná s map použitých v turnaji; max. 3 zápasy, herní čas 1,5 měsíce).

A pak už jen předáme pohárek... :D


Klíčem k rozlosování týmu do jednotlivých skupin jsou tzv. „výkonnostní koše“. Výkonnostních koše jsou čtyři (po šesti týmech v každém koši) a vyjadřují subjektivní pohled pořadatele Droma :))) (takže mě laskavě nikdo nekamenujte :))))


Vybrané dvoučlenné týmy se utkají s protivníkem vždy ve dvou zápasech podle rozlosování. Jednou na „domácím hřišti“ a podruhé na „hřišti soupeře“. Za výhru v zápase je připisován 1 bod, za prohru 0 bodů.

V případě rovnosti bodů mezi týmy rozhodují procenta uspěšnosti "skóre"
prohra: 0% (25% pokud přežil jen jeden člen vítězného týmu)
výhra: 100% (75% pokud přežil jen jeden člen vítězného týmu),
pokud stále nebude rozhodnuto tak vzájemné zápasy (mini tabulka vzájemných zápasů), pokud i ty jsou nerozhodné, dochází k rozhodujícímu zápasu na mapě, která bude vylosována organizátory turnaje.

Odehrávat se budou vždy alespoň dva světy za měsíc v následujícím termínu: první zápas odstartuje nejpozději do 8. dne daného měsíce a odveta odstartuje nejpozději do 22. dne daného měsíce.

Příklad: tým A (brouk+beruška) vs tým B (lamka+socka) - start prvního zápasu nejpozději do 8., vzápětí odveta tým B (lamka+socka) vs tým A (brouk+beruška) start nejpozději do 22.

Konkrétní datum a čas startu zápasu si dohodnou týmy mezi sebou.
Výjimka se uděluje jen po konzultaci s organizátorem turnaje (Han, Drom), a to ve výjimečných případech. Také je možné hrát jakýkoliv neodehraný zápas, pokud se na tom týmy domluví a nahlásí před startem, že jde o „ligový zápas“.
Povinností týmu je vždy nahlásit start „ligového zápasu“ organizátorům, a to vždy alespoň jedním členem z každého zúčastněného týmu, poštou. V případě, že se týmy nedohodnou, konvertuje hostující tým (ale týmy se jistě rády dohodnou, že?)

„Ligové zápasy“ se budou vždy odehrávat ve světech k tomu určených (Masters). Každý zúčastněný tým si vytvoří jednu stálou Masters mapu, na které bude odehrávat své domácí zápasy. Mapa podléhá schválení organizátorů Masters. Parametry pro domácí mapu jsou následující:
- rychlost 3-5 tahů za hodinu
- maximální rozloha je vázána na rychlost:
   3t/h - 125 polí
   4t/h - 150 polí
   5t/h - 175 polí
Mapa (domácí aréna) bude mít originální název a koncovku –MS (Masters).

Příklad: Helix+Salev vytvoří domácí arénu s názvem SLUM-MS.

Je možné stanovit strany nebo oblasti, kam se smí umístit velení (stanovuje vždy jen domácí tým). Taková mapa musí být souměrná podle osy, nebo středu. Domácí tým je vlevo,nebo nahoře.
Mapy tvořte tak, aby se hra neprotahovala.
Jméno, složení a mapa týmu (i s případným omezením polohy velení) je do konce ročníku neměnné.
Všechny neodehrané zápasy v daném termínu, není-li dohodnuto jinak, podléhají kontumaci ve prospěch strany připravené k zápasu. Je-li takových kontumací u jednoho týmu 50%, je vyřazen z ligy, výsledky odehraných zápasů anulovány a účast v případných dalších ročnících Masters nepravděpodobná! Proto apelujeme na všechny týmy, které budou mít skutečný zájem se účastnit Masters, aby vzaly v  potaz všechny rizika a omezení s tím spojená a předešly tak následným komplikacím. Výsledky zápasů se hlásí organizátorům Masters (Drom, Han) poštou.


První cena bude jistě nádherná trofej umístěná na vizitce a velký respekt iw komunity.

Pokud by se Masters osvědčilo, bylo zajímavé a přineslo oživení, budeme ji dále zdokonalovat a v rámci možností rozšiřovat, samozřejmě s požehnáním Gimliho2.

POZOR!!! To ještě není vše! V rámci turnaje Masters se bude soutěžit kdo s koho. Louka nebo Les??? - upřesníme po ukončení prvního kola

Vítězná strana má právo se povyšovat celý rok nad stranu poraženou.

Navíc by nebylo špatné, kdyby taťka dovolil, aby na titulní stránce bylo napsáno menším písmem „LOUKA-vítěz Masters 2007“ (např.). To by bylo napsáno po celý rok, než by skončil další Masters.


praktický příklad týmu v MS:

dvojice „Blekota+Měkota" - název týmu „Matláci“, typ louka, domácí mapa „Haluzov-MS“



Tyto pravidla jsou spíše návodem jak Masters hrát. V případě, že to s někým nepůjde podobrém, necítíme se jimi nijak vázaní.